Epos HR Enterprise
 
 
 

Epos HR Enterprise

Et HR-system, som er skræddersyet til jeres behov. Epos HR Enterprise er et professionelt HR-system, som sikrer, at I har styr på jeres medarbejderdata og nemt kan finde de oplysninger, I har brug for, lave analyser og følge op.

Et HR-system, som passer til jer

Epos HR Enterprise er et fleksibelt HR-system, der bliver tilpasset til jeres virksomhed. Det er dermed den perfekte løsning til den mere komplekse organisation, som ønsker selv at kunne ændre og tilpasse ud fra behov.

 

Integration

Epos HR Enterprise integrerer med andre systemer. Ud over andre Epos-moduler kan Epos HR Enterprise integrere med øvrige systemer til f.eks.løn, tidsregistrering eller rekruttering.

Det får I med Epos HR Enterprise:

  • Webbaseret HR-system / online selvbetjening
  • Overblik over medarbejderdata, kontrakter, kompetencer og dialoger
  • Understøttelse af jeres workflows med hændelser og adviseringer
  • Integration med andre systemer
  • Automatiske påmindelse
  • Et modulopbygget HR-system, så I kan få præcist, hvad I har brug for
  • Et godt værktøj til understøttelse af Persondataloven
  • Sparring med et team af specialister inden for HR

Mangler I overblik over medarbejderdata, ansvar og opgaver?

Epos HR - Anbefales af Dansk HRMed Epos HR Enterprise kan I samle og strukturere jeres HR-data under ét, hvilket giver jer et langt større overblik og letter rapporteringen i dagligdagen.

I vil til enhver tid kunne dokumentere, hvem der har adgang til hvilke data, og I kan selv bestemme hvem, der må se hvad.

Med Epos HR Enterprise kan alle nøglepersoner få online-adgang til kontrakter og medarbejderdata – når som helst og hvor som helst. Samtidig er I sikret, at alt er opdateret og overholder gældende dansk lovgivning.

Modulerne i Epos HR:

Epos HR Enterprise er delt op i moduler, og I kan derfor få præcis, hvad I har brug for, hverken mere eller mindre. Og I kan altid udvide med moduler, der taler sammen med det, I allerede har.

Basis

Stamdata, CV-oplysninger, medlemskaber, udleverede effekter, kontrakter, tillæg, lønbreve, kursusbeviser, materiale fra rekruttering mv.

Organisations­struktur, ledelses­relationer, stillingsbeskrivelser mm.

Dialog

Administration af dialoger, herunder f.eks. MUS, tre-måneders samtaler seniorsamtaler, sygefraværssamtaler og udviklingssamtaler. 

Individuelle udviklingsplaner.

    

Kompetence

Individuelle ratings af kompetencer, udviklingsbehov og kompetencemål. 

Måling af kompetencer i forskellige afdelinger og niveauer ift. målsætning, inkl. GAP-analyser mv.

    

Kursus

Administration af kurser, tilmeldinger, gennemførelse, evalueringer, introforløb mv.

Håndtering af certificeringer og recertificeringer.

Automatiske påmindelser og indkaldelser.

Tilføjelser til Epos HR Enterprise

Udover de fire hovedmoduler i Epos HR Enterprise, som er skitseret ovenfor, har I mulighed for at udvide HR-systemet med følgende tilføjelser:

  • Integration til tredjepartssystemer (f.eks. løn, tid, AD) via CSV eller webservice
  • Single Sign-On (ADFS)
  • 2FA login
  • Managementmodul
  • Portalmodul
  • APV, arbejdspladsvurdering
  • Rejseafregning, zExpense
  • Valg af yderligere hændelser

55.000 brugere i Danmark kan ikke tage fejl

Kontakt mig

Persondataloven – Er I klar, hvis Datatilsynet banker på?

Persondataforordningen er på vej, og i dag kan man ikke sige HR uden også at sige Persondatalov. Viden om Persondataloven er i særdeleshed vigtigt i en HR-funktion, hvor mange følsomme personoplysninger kommer i spil.

Med Epos HR Enterprise får I et HR-system, som gør det enkelt for jer at administrere jeres medarbejderdata inden for Persondatalovens rammer.

Den 25. maj 2018 trådte den nye forordning i kraft. Har I brug for rådgivning i forbindelse hermed, så har vi jurister siddende, som i forståelige ord kan forklare jer præcis hvad, hvorfor og hvornår.

Et udpluk af vores kunder

Sparekassen Sjælland

Ønsker du mere information?

Udfyld venligst formularen til højre, og så kontakter vi dig hurtigst muligt. Du er også altid velkommen til at kontakte os på:

Tlf. 70 232 232

Kontakt Azets

Allerede kunde? Azets SupportDesk

Hvis du har en serviceaftale, besvarer vi nye henvendelser inden for fire timer. Vi bestræber os altid på at svare på dine forespørgsler så hurtigt og præcist som muligt.

Gå til Azets SupportDesk

Kontakt mig venligst

Ja, vær venlig at håndtere min anmodning. Jeg accepterer, at Azets modtager og gemmer mine kontaktoplysninger i overensstemmelse med Privacy Statement

Ja tak, jeg vil gerne tilmeldes nyhedsbrevet fra Azets. Jeg kan til enhver tid afmelde mig igen.