Nem og effektiv fakturaservice
 
 
 

Nem og effektiv fakturaservice

En nem og effektiv faktureringsproces er en vigtig forudsætning for, at du får faktureret til tiden, og at dit tilgodehavende bliver indbetalt rettidigt.

Kontakt mig

Vi udsender fakturaer elektronisk eller med post

Vi bogfører indbetalinger og foretager udligning og afstemning

Vi vedligeholder dit kundekartotek

Vi rykker dine kunder, hvis de ikke betaler til tiden

Nem og effektiv fakturering

Du får en faktureringsløsning, som passer til dig og din virksomhed. Hvis du selv vil håndtere de fakturaer, som ikke betales til tiden, kan du lade os håndtere resten af processen gennem vores fakturaservice. Du leverer faktureringsgrundlaget, - vi sørger for faktureringen. Nemt og effektivt!

Jeg vil gerne kontaktes ►

Skalerbar løsning

Vi tilbyder dig en skalerbar løsning til effektiv kundefakturering, der genererer fakturaer med dit layout og sender dem videre til dine kunder i det ønskede format. Hvis du ønsker, kan vi arbejde videre i dit eget system. Vores erfaringsgrundlag gør, at vi kan håndtere fakturaprocessen i langt de fleste systemer.

Effektiv kommunikation

God kommunikation mellem din virksomhed, din kunde og os er vejen til et godt resultat. Vi sørger for, at du altid er informeret om status på dine fakturaer, herunder hvornår vi har faktureret, hvem vi har faktureret og ikke mindst, hvad vi har faktureret. Du får hermed fuldt overblik over faktureringsprocessen.

Guide til at undgå dårlige betalere

Sådan undgår du dårlige betalere – det lønner sig! Med vores guide kan du få gode råd og fakta om, hvordan du undgår at få dårlige betalere. Det giver dig en sundere økonomi og øget kreditværdighed.

Sådan foregår et fakturaservice forløb

    1. Du kontakter os og fortæller om dit behov
    2. Du sender dit faktureringsgrundlag eller data
    3. Vi indlæser filer med fakturadata
    4. Vi står for udskrivning af fakturaer/kreditnotaer med fremsendelse pr. email eller post
    5. Vi bogfører indbetalinger og foretager udligning og afstemning
    6. Vi vedligeholder dit kundekartotek

Hvad siger vores kunder?

Safety Låse & Sikring ApS - Jack Kyhn

“... Jeg er meget tilfreds med Azets' rykker- og inkassoservice, - ikke mindst deres kundeservice. Der er god kommunikation, tingene er nemme og til at håndtere. Jeg vil helt sikkert anbefale Azets til andre: der kommer penge ind og det med gode resultater! ”

★★★★★

Har du brug for mere information?

Udfyld formularen, og så kontakter vi dig hurtigst muligt.

Du er også velkommen til at ringe på 70 232 232 eller skrive til os på dialog-dk@azets.com

"I YSDS står effektivisering og optimering højt på agendaen, og det gælder også ift. de administrative processer og den tilhørende systemunderstøttelse. Derfor var det naturligt for os at vælge Azets som strategisk partner, da de er blandt de førende inden for regnskab og økonomi.”

★★★★★

Peter Norström
Head of Finance Nordics
YSDS - Your Special Delivery Service

ysds.png

Udfyld formularen

Ja, vær venlig at håndtere min anmodning. Jeg accepterer, at Azets modtager og gemmer mine kontaktoplysninger i overensstemmelse med Privacy Statement

Ja tak, jeg vil gerne tilmeldes nyhedsbrevet fra Azets. Jeg kan til enhver tid afmelde mig igen.

Vi kan håndtere den samlede debitorstyring for din virksomhed: fakturaservice, rykkerservice og inkassoservice. Det er dig, der beslutter om vi skal hjælpe med alle tre dele, eller om du kun har brug for assistance til et enkelt område.

Læs om inkassoservice og rykkerservice her:

Inkassoservice

Vi hjælper dig med at få pengene hjem fra dårlige betalere. Intet årsgebyr og ingen løbende omkostninger for dig.

Rykkerservice

Lad os rykke dine kunder. Vi sikrer, at du får rykket til tiden, mens du har ro til at fokusere på at udvikle din forretning.