Lej erfarne konsulenter til regnskab, løn eller HR
 
 
 

Regnskab | Interim assistance

Lej erfarne konsulenter til økonomi og regnskab

Mangler du hænder i din regnskabsafdeling? Måske som følge af spidsbelatninger eller pludseligt fravær? Vi kan levere professionelle regnskabskonsulenter, der træder til på jeres adresse med det samme.

 

Når du har brug for en fleksibel og sikker løsning

Der kan hurtigt opstå uforudsete situationer som gør, at du får brug for at dække huller i din regnskabsafdeling. Det kan være opsigelser, sygdom, spidsbelastninger mv. Uanset årsag, så er du bedre stillet med en interim regnskabskonsulent fra Azets, end det er tilfældet ved traditionel vikarservice.

Vores regnskabskonsulenter kan løse alle opgaver inden for økonomi og regnskab. Og da de er fastansatte hos os, risikerer du ikke, at din interim konsulent pludselig skiftes ud eller siger op.

Ring mig gerne op Se eksempler på profiler

Fordele ved interim regnskabsassistance

  • Du får hurtig og kompetent assistance, når du står med et akut behov for flere hænder i regnskabsafdelingen
  • Interim konsulenten træder til med kort varsel på din virksomheds adresse
  • Vores konsulenter har erfaring med alle de gængse økonomisystemer, f.eks. C5, SAP, e-conomic, Navision, Visma Business og Microsoft Dynamics
  • Aftalen er fleksibel, og du kan skrue op og ned efter behov
  • Du betaler kun for de faktiske timer, hvor regnskabskonsulenten er hos dig
  • Vi kan hjælpe, uanset om dit behov er en fuldtidsløsning eller et par enkelte dage om måneden
  • Vi har interim konsulenter på alle kompetenceniveauer, fra assistent og bogholder til controller og CFO/regnskabschef

onsite-profil-3.png

Regnskabskonsulent

Stor og bred erfaring inden for finans-, kreditor- og debitorstyring. Herudover god erfaring med momsafstemninger og indberetninger til myndighederne, samt forberedelse til måneds- og årsafslutninger.

onsite-profil-4.png

Regnskabsansvarlig

Mere end 25 års erfaring inden for løn og økonomi. Rutineret inden for hele økonomifunktionen, herunder ledelse af team. Har erfaring fra både danske og internationale virksomheder.

onsite-profil-2.png

Project controller

15 års erfaring med økonomi og eksekvering af projekter. Har haft ansvar for opgaver som: Månedlig- og ledelsesrapportering, udarbejdelse af budgetter og forecast, daglig ledelse og regnskabsaflæggelse og skat.

Brug din interim regnskabskonsulent til:

  • Bogføring
  • Afstemninger
  • Fakturering
  • Debitor- og kreditorstyring
  • Skat og moms
  • Lønbogholderi
  • Rapportering
  • Årsafslutning
  • Oprydning og tasteopgaver

Vi har erfaring med alle de gængse økonomisystemer.

Woman-showing-man-something.jpg

Vælg en bedre løsning end den traditionelle vikar

Når vi sender en interim regnskabsmedarbejder ud til din virksomhed, så bliver konsulenten en del af jeres team i den aftalte peiode. Når opgaverne er løst, vender medarbejderen tilbage til Azets, hvor ansættelsesforholdet ligger. En traditionel vikar til regnskab fra det klassiske vikarbureau er ofte på jagt efter et fast job og skal derfor stå til rådighed for arbejdsmarkedet. Der eksisterer derfor altid den risiko, at din regnskabsvikar er væk i morgen eller erstattet af en ny vikar.

Vi leverer i al beskedenhed en bedre og sikrere løsning

Med en interim regnskabskonsulent fra Azets skal du ikke være bekymret for udskiftning af konsulenten. Det er den samme konsulent, som er i din virksomhed og løser opgaverne i hele perioden. Og skulle dit behov for regnskabsassistance pludselig ændre sig, så er din interim løsning heldigvis fleksibel. Du betaler kun for de faktiske timer, hvor konsulenten er på arbejde hos dig, og når konsulenten ikke er hos dig, så sidder vedkommende på Azets' kontor og løser opgaver for vores øvrige kunder.

Du får med andre ord en løsning, som på en og samme tid indeholder stor fleksibilitet OG stor sikkerhed.

Jeg vil gerne kontaktes

Undgå usikkerheden ved traditionel vikarservice.
Med en interim regnskabskonsulent fra Azets kan du løbende justere aftalen, så du hele tiden har de ressourcer, der er behov for. 

Hvad siger vores kunder 

"Azets' interim konsulent er med til at sikre vores præstation, og har også mulighed for at bidrage med faglig læring til vores team grundet dennes ekstra høje faglige niveau.”

★★★★★

Lærke Schmidt
CFO hos Volvo Entreprenørmaskiner A/S

Læs hele referencen fra Volvo Entreprenørmaskiner A/S

"Efter en snak med Azets om vores behov og de arbejdsopgaver, der skulle udføres, blev jeg kort efter præsenteret for en kandidat, der kunne starte øjeblikkeligt,”

★★★★★

Ida Sparrevohn
HR- og administrationschef Tia Technology A/S

 

Tia Technology

 

Læs hele TIA Technology A/S referencen

"En af fordelene ved samarbejdet med Azets er, at de internt er opdateret og sparrer med hinanden om den nyeste viden inden for økonomistyring og lønkørsel."

★★★★★

Tommy Vincentz Larsen
Direktør Operator Systems A/S

 

Operator Systems A/S

 Læs hele Operator Systems A/S referencen

Interim regnskabskonsulenter på alle niveauer

Du kan leje en regnskabsmedarbejder på alle kompetenceniveauer:

Se eksempler på konsulentprofiler

Woman-leader-2.jpg

Interim Management

Når du mangler en chef eller leder til regnskab, løn eller HR

Mangler du midlertidigt en CFO eller lønchef i din økonomifunktion? Eller er det en HR-chef, du leder efter? Med interim management fra Azets får du den ønskede profil i den periode, du har brug for det.

Vores konsulenters erfaring og høje faglige niveau betyder, at de hurtigt får sat sig ind i din situation, identificeret problemområder og leveret mærkbare resultater.

Klik her for at komme til interim management

Vil du også reducere de faste omkostninger?

Med en interim regnskabskonsulent fra Azets slipper I for de mange og dyre personaleomkostninger som pension, ferie, sygdom og uddannelse. I betaler kun den aftalte timepris for de faktiske timer, konsulenten arbejder hos jer. Bliver interim medarbejderen syg, så har vi naturligvis sørget for en kvalificeret afløser.

På den måde kan I holde de faste omkostninger nede samtidig med, at I modtager interim assistance fra Nordens førende regnskabshus.

Ønsker du mere information? 

Udfyld formularen til højre, hvis du har brug for interim assistance eller blot ønsker mere information. Så ringer vi dig om snarest muligt.

Hvis du på forhånd ved, hvilken type medarbejder du har behov for og hvor længe, kan du udfylde det i formularen. Ellers afdækker vi det sammen.

Tlf. 44 51 81 80

Kontakt mig venligst

Ja, jeg ønsker, at Azets sender nyhedsbreve, information om services og invitationer til events

Jeg er informeret om, at jeg kan læse om, hvordan Azets håndterer mine persondata her. Jeg er klar over, at jeg kan ændre mine tilmeldinger eller afmelde mig fra al e-mail kommunikation