Lej erfarne konsulenter til regnskab, løn eller HR
 
 
 

Interim ejendoms-administrator

Har du akut brug for assistance til ejendomsadministration?

Står du med ansvaret for en eller flere ejendomme, eller sidder du i bestyrelsen i en boligforening? Med interim ejendomsadministration får du hurtig og effektiv assistance.

 

Når du har brug for fleksibel ejendomsadministration

Der er mange opgaver i forbindelse med administration af ejendomme, og de kan hurtigt suge timerne ud af kalenderen. Med interim ejedomsadministration får du en fleksibel aftale, hvor du kun betaler for de faktiske arbejdstimer. Vores professionelle ejendomsadministratorer står klar og kan hurtigt træde til.

Måske skyldes dit behov en stor arbejdsbyrde, pludseligt fravær eller andet. Uanset hvad baggrunden er, så har vores ejendomsadministratorer mange års erfaring fra både udlejningsejendomme og boligforeninger, og de kan hurtigt gøre en forskel og køre opgaverne sikkert i mål.

Ring mig gerne op

Fordele ved interim ejendomsadministration

  • Du får hurtig og kompetent assistance, når du har brug for hjælp til ejendomsadministration
  • Ejendomsadministratoren træder til hos dig med kort varsel
  • Vi har erfaring med administration af de fleste typer ejendomme og boligforeninger
  • Aftalen er fleksibel, og du kan skrue op og ned efter behov
  • Du betaler kun for de faktiske timer, hvor ejendomsadministratoren arbejder for dig
  • Vi kan hjælpe, uanset om du har brug for en fuldtidsløsning eller et par enkelte dage om måneden

Brug din interim ejendomsadministrator til:

  • Opkrævning af leje, deposita, varme, a conto fællesomkostninger mm.
  • Udarbejdelse af regnskab
  • Udarbejdelse af lejekontrakter
  • Varsling af lejeforhøjelser
  • Rekvirering og styring af håndværkere m.m.
  • Kontrol og betaling af løbende udgifter
  • Udarbejdelse og udsendelse af koldvandsregnskab
  • Forhøjelse af a conto varmebidrag
  • Forhøjelse af a conto vandbidrag
  • Rykkerprocedure og overgivelse til retslig inkasso
  • Udarbejdelse af fællesomkostningsregnskab
  • Udsendelse og opkrævning af fællesomkostningsregnskab

Ro i maven

Vores interim ejendomsadministratorer har en lang og solid erfaring og kan hurtigt og effektivt sætte sig ind i dine behov og opgaver. Målet er at give dig ro i maven velvidende, at din boligadministration er i professionelle hænder.

Ingen standarder

Når du vælger interim ejendomsadministration fra Azets, vil du aldrig blive tilbudt en fast standardløsning. Vi kigger på dine behov og ønsker og den aktuelle situation for din forening/ejendom. Med det som afsæt finder vi en løsning, som effektivt vil lette arbejdsbyrden og levere de resultater, du står og mangler.

Medlem af Ejendom Danmark

Vi er selvfølgelig medlem af brancheorganisationen Ejendom Danmark, hvilket betyder, at vi skal leve op til nogle faste standarder inden for uddannelse af vores medarbejdere og de almindelige procedurer og arbejdsgange.

 

Ejendom-Danmark-logo.png

Hvad siger vores kunder 

"Azets' interim konsulent er med til at sikre vores præstation, og har også mulighed for at bidrage med faglig læring til vores team grundet dennes ekstra høje faglige niveau.”

★★★★★

Lærke Schmidt
CFO hos Volvo Entreprenørmaskiner A/S

Læs hele referencen fra Volvo Entreprenørmaskiner A/S

"Efter en snak med Azets om vores behov og de arbejdsopgaver, der skulle udføres, blev jeg kort efter præsenteret for en kandidat, der kunne starte øjeblikkeligt,”

★★★★★

Ida Sparrevohn
HR- og administrationschef Tia Technology A/S

 

Tia Technology

 

Læs hele TIA Technology A/S referencen

"En af fordelene ved samarbejdet med Azets er, at de internt er opdateret og sparrer med hinanden om den nyeste viden inden for økonomistyring og lønkørsel."

★★★★★

Tommy Vincentz Larsen
Direktør Operator Systems A/S

 

Operator Systems A/S

 Læs hele Operator Systems A/S referencen

Ønsker du mere information? 

Udfyld formularen til højre, hvis du har brug for interim assistance eller blot ønsker mere information. Så ringer vi dig om snarest muligt.

Hvis du på forhånd ved, hvilken type medarbejder du har behov for og hvor længe, kan du udfylde det i formularen. Ellers afdækker vi det sammen.

Tlf. 44 51 81 80

Kontakt mig venligst

Ja, jeg ønsker, at Azets sender nyhedsbreve, information om services og invitationer til events

Jeg er informeret om, at jeg kan læse om, hvordan Azets håndterer mine persondata her. Jeg er klar over, at jeg kan ændre mine tilmeldinger eller afmelde mig fra al e-mail kommunikation