Rekruttering - Har I brug for flere fastansatte medarbejdere inden for regnskab, økonomi, løn eller HR
 
 
 

Rekruttering til regnskab, løn og HR

Har I brug for hjælp til rekruttering? Vi udfører effektiv rekruttering til økonomi, regnskab, løn og HR. Mangler I en bogholder, controller, løn- eller HR-medarbejder? Lad os være jeres rekrutteringsbureau.

I er garanteret en optimal rekrutteringsproces.

 

HR og rekruttering - Find de rette kandidater

HR og rekruttering er vigtige områder for enhver virksomhed. Det gælder om at finde den helt rigtige medarbejder, der matcher jeres behov og kan skabe værdi for jeres virksomhed. Men effektiv rekruttering kræver tid og de rigtige værktøjer, og det kan vi hjælpe med.

Få hjælp til rekruttering til økonomi, regnskab, løn og HR. Vi varetager rekruttering af medarbejdere for et stort antal virksomheder, og det er især vores indsigt i markedet og store netværk som gør os til et stærkt rekrutteringsfirma.

Ja - tak kontakt mig

Rekruttering til regnskab, løn og HR. I rekrutteringsprocessen sørger vi for at:

  • Udarbejde job- og kandidatprofil i samarbejde med jeres ansvarlige leder
  • Søge og udvælge kandidater i vores database og netværk
  • Udarbejde stillingsannonce og annoncere på vores hjemmeside og relevante jobportaler
  • Screene og interviewe relevante ansøgere
  • Præsentere jer for ca. 1-3 egnede kandidater
  • Deltage i interview sammen med jer efter behov
  • Håndtere hele den administrative rekrutteringsproces

Det giver mening med professionel hjælp til rekruttering

I mærker sikkert også, at I som virksomhed i dag skal arbejde hårdere for at tiltrække og fastholde de rigtige profiler.

Det er afgørende at finde den rigtige medarbejder, og en fejlrekruttering er dyr. Det er derfor ofte en god investering af hente hjælp til rekruttering hos et rekrutteringsfirma.

Rekruttering er ofte en vanskelig og ikke mindst ressourcekrævende proces. Vi har mange års erfaring i rekruttering af økonomimedarbejdere og ikke mindst adgang til de rette værktøjer. Vi kan effektivisere jeres rekrutteringsproces og finde den helt rigtige medarbejder til jer - inden han/hun ender hos konkurrenten.

Undersøgelser viser, at en fejlrekruttering koster mere end 500.000 kroner.

Få hjælp til rekruttering til økonomi

Rekruttering fra a-z

Når vi varetager rekruttering af medarbejdere for en kunde, så starter vi med at formulere en omhyggelig og detaljeret jobprofil. Ved rekruttering til regnskab, økonomi, løn og HR er en god beskrivelse af jobbet altid en forudsætning for det videre forløb.

Herefter kigger vi i vores store database af præ-kvalificerede kandidater. Ved rekruttering inden for økonomi er der en stor sandsynlighed for, at den rette kandidat allerede findes i vores netværk.

Vi sørger herefter for at screene og interviewe de relevante kandidater og kan endeligt præsentere jer for 1-3 profiler, som vi finder egnede til stillingen. Som professionelt rekrutteringsbureau varetager vi naturligvis hele den administrative rekrutteringsproces.

Bliv kontaktet

Vælg en stærk partner til rekruttering til økonomi

Som et af Nordens førende konsulenthuse inden for økonomi og regnskab har vi en indsigt i både faget og markedet der gør, at vi med stor succes kan varetage rekruttering af økonomimedarbejdere for virksomheder i hele Danmark. Rekruttering er under alle omstændigheder en tidkrævende og kompliceret affære, og det gælder i særdeleshed, hvis du skal rekruttere til en funktion, der ligger uden for din virksomheds kernekompetence.

Som konsulenthus assisterer vi hver dag virksomheder med økonomi, regnskab, løn og HR, og vi kender derfor alle tænkelige profiler på økonomimedarbejdere. Ved rekruttering til regnskab kan vi derfor også hjælpe med at definere jeres ønskede profil helt skarpt, så I får den rigtige kandidat til teamet.

I kan også leje en interim medarbejder

Står I med et akut behov for assistance til din regnskabsafdeling, lønadministration eller HR-afdeling, så kan vi levere professionelle konsulenter, der træder til på jeres adresse med det samme.

Du kan få interim assistance et par dage om måneden, eller du kan vælge en fuldtidsløsning. Og så er du garanteret høj kvalitet og større sikkerhed, sammenlignet med traditionel vikarservice.

Læs mere her om interim assistance

Ansættelse på fast kontrakt

Står I med et ansættelsesstop, men har brug for flere medarbejdere? Eller mangler I medarbejdere, men vil helst slippe for hele den personaleadministrative del? Så er assistance på fast kontrakt med fast månedsløn en oplagt løsning.

Det betyder, at medarbejderen har arbejdsplads i jeres virksomhed, men ansættes på fast kontrakt hos Azets.

Læs mere her om ansættelse på fast kontrakt

Ønsker du mere info?

Udfyld venligst formularen til højre, og så kontakter vi dig hurtigst muligt. Du er også altid velkommen til at kontakte os på:

Tlf. 44 51 81 80

Kontakt mig venligst

Ja, jeg ønsker, at Azets sender nyhedsbreve, information om services og invitationer til events

Jeg er informeret om, at jeg kan læse om, hvordan Azets håndterer mine persondata her. Jeg er klar over, at jeg kan ændre mine tilmeldinger eller afmelde mig fra al e-mail kommunikation